Re: Wyzsza rozdzielczosc w WINDOWS...

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 10:44:30 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
<6g8g8u$dd$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Grzegorz Szysz\\lo napisał(a) w wiadomości:
><6g76nn$7ug$5_at_helios.man.lublin.pl>...
>Ale niektórzy producenci (np CTX w swoich 15) podają dane hm, że tak powiem
>podają dane trochę zbyt duże jak na rzeczywiste możliowści ich produktów
>jest właśnie coś co świadczy o ich rzetelności). No i przy dłuższej pracy z
>częstotliowścią MAX 2 CTX się nam sfajczyły, więc ja uważam że długie
>trzymanie cienkich monitorków na MAX częstotliowci może być dla nich
>szkodliwe.

Czesc. Troche zaniepokoil mnie ten post. wiec mam pytanie:
Z jaka czestotliwoscia odswiezania moj CTX 1565D moze
bezpiecznie pracowac (1024x768)?
Producent podaje: (czesc tabeli)
Display format ... 4)VESA 5)VESA
Horizontal Dots .... 1024 1024
Vertical Lines .... 768 768
Horiz. Freq. .... 56kHz 60kHz
Vertical Freq. ..... 70Hz 75Hz
Mam w tej chwili ustawione odsw. 70 Hz i juz nie wiem czy
moge tak miec dalej, czy lepiej zmniejszyc, a moze moge
jeszcze zwiekszyc?
(karta S3 trio 64 1M, zainstalowany STB Vision Control Panel)

Pozdrawiam - Harry