EXCEL i pytanie.

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 10:31:40 MET DST

Witam.

Wiem ze to nie ta grupa, ale nie chce mi sie juz na win95 zagladac :))

Jak ktos wie to prosilbym o odpowiedz, najlepiej mailowa.

Jak w EXCEL (7.0) pobrac wartosc i komorki i wykorzystac ja do zaadresewania
innej komorki ??
Przyklad:

W A1 mam wartosc: 5 (ale moze byc inna)
W kolumnie B mam rozne wartosci w kolejnych wierszach.

W komorce C1 ma sie pojawic wartos znajdujaca sie w B5 <- Piatka pochodzi z A1.

Moze troszke metne to tlumaczenie ale inaczej nie umiem :))

Dzieki za odpowiedz gdyby ktos to umial zrobic ... mam nadzieje ze tak :))

--
 Slawomir Sidor