Re: Nie działa myszka.

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 23:19:32 MET DST

>Składałem koledze fajny komputerek, gdy nagle się okazało, że nie działa
>myszka. I nie jest to jej wina - sprawdzałem 2 inne. Po prostu system
>(zarówno DOS, jak i Win95OSR2, czy też Win98b2) nie wykrywa myszki.
>Ktoś podsunął mi pomysł, że może to być wina gniazdka do myszki (dokupowane
>było osobno - w komplecie z płytą nie było ani podstawowych złączy, ani
>tasiemek do dysków), bo podobno nie wszystkie pasują.
>Płyta to jakaś mniej znana produkcja na VIA3.
>Proszę o szybką pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

O tym tez juz byla kiedys mowa. Sa trzy standarty pinow na plytach glownych.
Tak wiec, jesli kable sa nie od tej plyty, to moze czasmi byc problem. Ale
tobie to nie grozi, skoro inne myszki chodza, to trafiles na felerna myszke.
Comy maja duza rozbieznosc napiec w specyfikacji. A niektore myszki czasami
glupieja, dostaja za male napiecie i klops.

Rada wymien myszke na inna.
PS. Tez mialem ten przypadek.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com