Karta Fideltronik LCE-004 - szukam opisu

Autor: Jerry (sowa_at_ci.comarch.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 06:30:49 MET DST

Czesc.
Dorwlem karte ethernetowa Fideltronik LCE-004. Niestety nie mam do niej
zadnego opisu, a ze zworek rozumiem tylko jak ustawic przerwanie. Reszta
albo wogole nie jest opisana, albo tak, ze nie mam pojecia jak i co
ustawiac. Czy ktos moze moglby mi podelac jakis krotki opis? Przede
wszystkim - z czym ona jest kompatybilna. Bo nawet tego nie wiem. NE2000
?????
No i jak ustawic/odczytac I/O i ewentualnie pamiec.
Z gory dzieki

Jarek