Re: Dlugi kabel SCSI

Autor: W&Z Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 01:22:29 MET DST

Maciej Bartkowiak wrote:

> Pilnie poszukuje kabla do podlaczenia zewnetrznego urzadzenia SCSI.
> Najdluzszy, jaki udalo sie znalezc to 2m, a ja potrzebuje jakies
> 4-5metrow
> (o ile wiem, w najgorszym przypadku do 6m powinno dzialac)

> Institute of Electronics and Telecommunication fax: (+48 61) 8782572
> Poznan University of Technology phone: (+48 61) 8791016 int.171

Wybij to sobie z głowy poczytaj dokumentację SCSI! Poważnie! Długi kabel to
prawdziwe źródło problemów. Też byłem taki poszukiwacz długich kabli.
Zrobili mi go fachowo (ten kabel) tylko potem miałem ciągłe
niezidentyfikowane problemy z zewnętrznymi dyskami. Tylko dyski SCSI
tzw„odległe” mogą mieć długie kable ale one dużo droższe ale kable mogą być
długie na kilkadziesiąt metrów...Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net