Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: Mikrobi (mikrut_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 22:49:33 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Razu pewnego a konkretnie Sat, 04 Apr 1998 10:24:32 GMT,

> To musialo byc baaaardzo dawno temu (i nieprawda...:-). Z dzisiejszym
> Phoenixem (niech Ci bedzie Phoenix, ale to nie byla literowka...) nie
> da sie zrobic NIC! nawet ustawic durnego COM-a na plycie inaczej niz
> Com1 cz Com2. Parodia. Szybki POST? Dostrojenie czegos? Zapomnij. Syf,
> kila i mogila.

 Pociesz się,że w HP Vektrach VL nie można nawet wyłączyć shadow'owania
ROM-u.
Dzięki temu do kompa za ok. 65 baniek nie mogę włożyć karty emulatora
terminala 3270 za 5 baniek (karta oryginał IBM - full kompatybilna ze
wzorcem).

Kiedy miałem na biurku oryginał IBM P-100, rzucałem joby, aż miło, ale po
kontakcie z supportem dałem się przekonać. Teraz odszczekuję wszystko, co
wtedy powiedziałem na IBM-a. Jednak można wyprodukować większe g...no.

--
c.u.
====