Re: ESS1869 i mnostwo klopotow

Autor: Wolfstar (wolfstar_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 22:02:06 MET DST

MAM ROWNIEZ TE KARTE ALE NIE ZNAM TWOJEGO PROBLEMU,Z MOJA SIE NIC NIE
DZIEJE POMIMO ZE UZYWAM WIN 0SR2 WERSJA 97 BETA + OKOLO 7 PROGRAMOW
WYKORYZSTUJACYCH TE KARTE W TYM SYNTALKA ORAZ DWOCH PROGRAMOWE DYIALAJACYCH
NIEZALEZNIE OD SYSTEMU WIN.
PROGRAMY TE DZIALAJA JEDNOCZESNIE.
        WOLFSTAR_at_POLBOX.COM.

Tomasz Holdowanski <mordazy_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<352120f6.738529_at_news.rubikon.net.pl>...