Re: Drivers for i430TX

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 20:55:42 MET DST

dziadek wrote:

> heya
> sterowniki powinny byc razem z plyta ale sokro ich nie ma to
> najprawdopodobniej nie istnieja :-((( ale jest szansa ze sa na stronie plyty
> ( firmy ktora plyte zrobila ) z reguly jest to adres
> www.nazwafirmyplyty.com
> dzialanie windowsa po zaionstalowaniu sterownikow do mojej plyty tez TX , na
> Osr2 mialo taki wplyw :
> format c: wiecej nie musze tlumaczyc , dyskietki odlozylem na pulke i o nich
> zapomnialem :-))))

Posiadam Abita PX5, driverki sciagnalem z ich strony, co prawda na zwyklej 95
nie bardzo chcialy chodzic, ale po zainstalowaniu osr2 wszystko jest cacy,
zadnych nieznanych urzadzen, co do szybkosci to bym polemizowal. Moze w Twojej
sytuacji warto by sciagnac cos swiezszego ?

--
Krzysztof Markowski * kmarkow_at_polbox.com * ZieLoNy