Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 20:25:51 MET DST

On Fri, 03 Apr 1998 10:03:14 GMT, futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl (futszak)
wrote:

>Z drugiej strony uwazam, ze zachowales sie po chamsku cytujac prywatna
>korespondencje jaka by ona nie byla bo takich rzeczy sie nie robi :(
[ciach]
>Nie ma tutaj wyjatkow, bo od tego sie zaczyna :(
>
>futszak

Co sie zaczyna? Nie rozumiem tego zdania.
Oczywiscie netykieta zostala zlamana i nie ma co do tego watpliwosci,
jednak mysle, ze nie zrozumiales "wyjatkowosci" sytuacji. Zamieszczam
na grupie pierwszy post nie ublizajac przy tym nikomu, a tu nieznajomy
mi jegomosc pisze:
> Nie potrzebujemy tu chamstwa.
Mysle, ze nie zwrociles uwagi na pewien bardzo istotny szczegol. W
czasowniku, ktory znalazl sie w tym zdaniu wystepuje liczba mnoga.
Osobiscie jestem pewien, ze kolega HeŽSk piszac ...my nie mial na
mysli swojej mamusi czy babci tylko wypowiedzial sie w imieniu *calej*
grupy. Jako ze poczulem sie urazony uwazam ze mam moralne prawo
zapytac innych czlonkow grupy czy kolega HeŽSk zostal upowazniony do
ublizania mi w ich imieniu, czy tez kolega HeŽSk ma w zwyczaju lamac
powszechnie przyjete dobre obyczaje. Nie moglem tego zrobic nie
cytujac oryginalu. Jest to niedozwolone, jednak nie dostrzegam tu
znamion chamstwa.

Pozdrawiam