Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 20:13:03 MET DST

Grzegorz Szysz\\lo napisał(a) w wiadomości:
<6g84d8$fnp$5_at_helios.man.lublin.pl>...
>"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="

<<CIACH>>

>wlasnie. pl.sci.ekonomia :))))

Przecież piszę że wiem ;-))))

>tyle ze dany producent musi miec naprawde dyski duuuuzo lepszej jakosci,
>by wogole przetrwac na rynku majac znacznie wyzsze ceny. jak sie klienci
>raz odwroca od producenta, to ciezko ponownie zdobyc ich zaufanie, by
>znowu kupowali. a statystyka dotyczny nie tyle dyskow sprzedanych
>przez firme X, lecz wogole sprzedanych dyskow. tak to juz jest
>w swiecie konkurencji :)

A słyszałeś o efekcie (korzyściach) skali, który jak najbardziej dotyczy
producenta X?

>czy juz moge sie zalamac ? :))

Proszę...

>na razie pozdrowien nie mam zaprogramowanych. ktos mi musi
>dopisac kilka printf(); 'ow :)

Zmieniam zdanie, nie jesteś tak źle zaprogramowany
(Tylko bez wazelina detected. ;->>>>>)

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)