Re: Kilka "perelek" z KiBla

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 14:16:20 MET DST

dziadek napisał(a) w wiadomości: <6g7gke$a86$3_at_druid.ceti.com.pl>...

>dokladnie w tych gazetach pracuja tylko tlumacze ceny w USD , wszystko z
USA
>,
>a czy nie ciekawym jest ze kazdy sprzet jest opisywany zawsze dobrze, NIE
MA
>zadnego nie kupuj tego dysku czy karty bo wywalisz kase w bloto ,
>wszedzietylko PLUSY , nic dziwnego ze takie gazety istnieja , dostaja kase
>od producentow za dobry opis i 4 litery zimne .
>

>----------
>Michal Fik mailto:michalf_at_ceti.com.pl http://www.ceti.com.pl/~michalf/

NO TO CO można u nas czytać, bo mi się PC Mag podobał, nie interesują mnie
testy sprzętu z takich gazet bo to jedna wielka reklama, ale wydaje mi się
że o technologiach, np. technice skanowania, DVD, przetwarzaniu potokowym i
superskalarnym PC Mag pisze najbardziej fachowo i rzetelnie.
Testy sprzętu w każdej jednej gazecie są g... warte więc NIE O TO pytałem...
(czy testy sprzętu są wiarygodne), ale o to co powyżej. W C(h)ipie takie
artykuły są po prostu beznadziejnie..., PC World nie miałem w ręku.
Jeszcze raz pytam: Jaka jest dobra gazeta pisząca o sprzęcie (nie chodzi o
testy hardware i softu) w Polsce?

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)