Re: Wyzsza rozdzielczosc w WINDOWS...

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 14:01:16 MET DST

Grzegorz Szysz\\lo napisał(a) w wiadomości:
<6g76nn$7ug$5_at_helios.man.lublin.pl>...

<CIACH>

>a teraz sedno. byle bys nie przekroczyl czestotliwosci, jakie sa zalecane
>przez producenta monitora. jesli przekroczysz czestotliwosci
>(np. dasz czadu i w 1024x768 dasz czestotliwosc 72Hz a monitor
>wyciaga wg. opisu tylko 60Hz), to moga powstac niedopuszczalne
>napiecia w ukladach odchylania. to moze spowodowac z czasem przebicie,
>lub spalenie ktoregos elementu. moze to byc uzwojenie (praktycznie
>niemozliwe), ale najczesciej ktorys z tranzystorow, lub trafo podwyzszajace
>napiecie. ale to sa szczegoly. oczywiscie zakladam, ze mimo podwyzszenia
> [...]

Ale niektórzy producenci (np CTX w swoich 15) podają dane hm, że tak powiem
podają dane trochę zbyt duże jak na rzeczywiste możliowści ich produktów (to
jest właśnie coś co świadczy o ich rzetelności). No i przy dłuższej pracy z
częstotliowścią MAX 2 CTX się nam sfajczyły, więc ja uważam że długie
trzymanie cienkich monitorków na MAX częstotliowci może być dla nich
szkodliwe.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)