Nie działa myszka.

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 19:31:40 MET DST

Hej!
Składałem koledze fajny komputerek, gdy nagle się okazało, że nie działa
myszka. I nie jest to jej wina - sprawdzałem 2 inne. Po prostu system
(zarówno DOS, jak i Win95OSR2, czy też Win98b2) nie wykrywa myszki.
Ktoś podsunął mi pomysł, że może to być wina gniazdka do myszki (dokupowane
było osobno - w komplecie z płytą nie było ani podstawowych złączy, ani
tasiemek do dysków), bo podobno nie wszystkie pasują.
Płyta to jakaś mniej znana produkcja na VIA3.
Proszę o szybką pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. Dla Grzesia - mój serwer newsów nie znalazł grupy pl.comp.myszki, więc
wysłałem to tutaj.