Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 18:57:57 MET DST

>To musialo byc baaaardzo dawno temu (i nieprawda...:-). Z dzisiejszym
>Phoenixem (niech Ci bedzie Phoenix, ale to nie byla literowka...) nie
>da sie zrobic NIC! nawet ustawic durnego COM-a na plycie inaczej niz
>Com1 cz Com2. Parodia. Szybki POST? Dostrojenie czegos? Zapomnij. Syf,
>kila i mogila.

Na jakiej plycie masz tego Phoenixa? Moj koles ma plyte Endeavour
(kupiona razem z kompem marki Pessimus) i u niego POST wcale
nie trwa dluzej niz u mnie na Awardzie.A tak BTW to czy nie dziwi
Was to, ze BIOS wyswietla "American Megatrends" przy starcie ?
Myslalem, ze to wskazuje na BIOS Ami a tu taka niespodzianka.

CU L8r :)
    Jacek Dabrowski
surgeon_at_box43.gnet.pl