Re: Odp: Drukarki - help!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 17:34:40 MET DST

At 10:35 04-05-98 +0200, you wrote:
>Jesli chodzi o rozdzielczosci to mysle ze nie ma - trzeba odwiedzic strone
>HP.
>Jedna i druga chodzi przy najlepszym wydruku na 600X600 Na swojej 690C
>moge wydrukowac transparent, nie wiem jak jest na 670C Jak doliczymy cene
>cartdriga Photo do 670C to otrzymamy cene nieco przewyzszajaca 690C+ ale
>zblizona do niej.
> W ten sposob HP chce chyba w latwy sposob namowic klienta
> do kupna dodatkowego zasobnika za nizsza cene calego zestawu.

  Bo HP najwiecej zarabia na materialach eksploatacyjnych.

  Wyobrazcie sobie kawalek plastiku, z koreczkiem gumowym,
  kawalkiem blaszki i troche barwnej cieczy w srodku.

  Czy dalibyscie za to prawie milion starych zlotych ?

  Wyprodukowanie elektronicznego zegarka jest bardziej
  skomplikowane i kosztuje chyba wiecej.
  A cena jest piec razy mniejsza.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~