Re: DVD-R

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 14:40:58 MET DST

> Nie mow tak! myslisz, ze dzieki komu czesci tanieja? dzieki 'nim', tym
> 'innym'. To 'oni' kupuja nowosci, to 'oni' wplywaja na spadek cen. Jak
kazdy
> Cie poslucha, to cena DVD nigdy nie spadnie :)

mój wpływ na to, to jak wpływ temperatury powietrza w południowej ameryce
na wzrost pogłowia bydła we czechach - czyli mały.
kogo dzisiaj stać na DVD. oczywiście znam paru maniaków, którzy sie
przymierzają do zakupu (hi TheFounder), ale ich jest mało.
zresztą wydaje mi się, że cena, wiadomo, jest w jakimś tam stopniu
uzależniona od popytu na dany produkt, ale przecież, gdy będzie on
kosztował krocie to i tak go przecież nikt nie kupi. od tego właśnie są
obniżki cen, żeby "większa masa" mogła sobie na to pozwolić.
wiadomo przecież, że przy większej sprzedaży i mniejszych cenach uzyskuje
się takie same (lub lepsze) "wyniki" jak przy przerażających cenach i
małym popycie.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl