Re: Minolta PagePro 6 - ktokolwiek widziae, kt

Autor: Michal Politowski (mpol_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 13:56:43 MET DST

On 4 Apr 1998, Adam Zams wrote:

> PagePro 6L jest GDI.
> PagePro 6 jest "only PCL" :)
To miło z jej strony :)

> tzn. jakiej? W Lublinie kosztuje ok. 1250-1300 z VAT-em.
Mniej więcej takiej, choć w Warszawie poniżej 1300 tylko na giełdzie,
w sklepach trzeba dać i 1400.
No więc jak?

> ograniczona dostepnosc materialow eksploatacyjnych (ale to
> podobno zalezy od regionu)
Fakt, niewiele jej mają w sklepach to i z tonerem itp. mogą być
kłopoty. Ale to kwestia popularności, Minolta chyba dopiero u nas
zaczyna.
Czy ktoś ma i używa i mógłby się podzielić uwagami (zwłaszcza
krytycznymi)?

> moze Panasonic?
Ale te tanie są chyba GDI. A może nie. Nie jestem pewien.
Może ktoś mógłby coś o nich dobrego/złego powiedzieć.

--
Michał Politowski * mpol_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl