Re: RS-232 i petla pradowa - napiecia

Autor: Jacek Konieczny (jacek_at_koniu.local.net)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 13:46:01 MET DST

In article <6g0et3$ca3$1_at_helios.man.lublin.pl>,
        "Stanislaw Geppert" <<XXX>sgeppert_at_talex.com.pl> writes:
> Jeszcze jedno postscriptum, dla uscislenia: problem dotyczy transmisji
> miedzy terminalami (np. WYSE-120) a serwerami terminali Specialix Jetstream
> 8500. WY-120 na pewno, a JS8500 chyba, maja uklady 1488/1489.
> Odpowiedzi dotyczace pecetow rowniez wiele mi daja, to bylo tylko dla
> uscislenia.
> Staszek

Znaczy się, te 0/+12V jest podawane na pętlę prądową?

Ja używam pętli prądowej własnej roboty, ale gotowe muszą działać
podobnie. W takim razie, reaguje ona tylko na napięcie dodatnie, ujemne
ignoruje (właściwie po co je interpretować, szczególnie w moim
przypadku, gdzie interesował mnie układ możliwie najprostszy).
A podrugiej stronie pętli sygnał prądowy jest zmieniany na napięcie już
normalnie (o ile interfejs pętli prądowej robi to normalnie).

Pozdrowienia,
       Jacek

--
!         !               Jacek Konieczny, Gliwice                 !