Re: Karty TV do PC'ta

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 16:53:24 MET DST

Leo napisał(a) w wiadomości: <6g2cn4$11e$1_at_helios.man.lublin.pl>...

<CIACH>

>No więc mam Fly Video II
>1.Nie ma dekodera TXT ponoć opcjonalnie ale nigdzie nie mogę go dostać
>2.Kosztuje 330 zł
>3.Ma pilot dodatkowo 70 zł
>4.Współpracuje z Video Rec. i kamerą // bardzo dobrze spisuje się w
>NetMetingu //
>5.Ma podgląd 25 kanałów przy 800x600 i 36 kanałów przy 1024x748 ale ruchomy
>może być tylko 1 kanał i z niego głos
>6.Wielkość okienka dowolnie regulowana
>7.Obsługuje wszystkie standardy i sieć kablówki
>_
>@@@ P o z d r o w i e n i a @@@
> [...]

Możesz jeszcze napisać czy taka karta potrzebuje jakiegoś przerwania i
obszaru pamięci? Mam z tym straszny kryzys, :-(
A ma radio?
Czy ktoś kto ma Aver TV Phone może coś o nim skrobnąć? Intresuje mnie
zwłaszcza czy można dokupić do tego dekoder TXT, jakość i wogóle czy są
zadowoleni z zakupu. Nie interesuje mnie capture bo to nie ma wielkiego
sensu na takich kartach tylko jakość obrazu TV i rzecz jasna dźwięku.
Pozdrawiam...

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław