Re: Monitor ze skrzydlami

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 10:10:39 MET DST

>Nie ma co wymiotowac, tylko trzeba podziwiac mosci Panowie. Podziwiac za
>marketing godny nasladowania. Marketing na miare Necrosoftu. Co wy macie do
>firmy, ktora utrzymuje sie rynku mimo 30% marzy? Ja tez chce zalozyc taka
>firme!

Czy wiesz jaka kase oni wydaja na reklame ? DUUZA !
Ale kasy tej dorobili sie kilka lat temu. I tylko dzieki temu, ze w momencie
pojawienia sie jako takiej konkurencji mieli juz olbrzymi kapital kontakty
bezposrednio z vendorami no i wydawali te kase na reklame, udalo im sie
przetrwac i chyba nawet wygrac. Teraz, aby im podskoczyc musisz po pierwsze
miec bezposredni kontakt wlasnie z vendorami, punkty sprzedazy w niemal
kazdym duzym miescie, no i kuuupe kasy.

>A to, ze oszukuja ludzi..., ze robia ich w balona.... Trzeba kantowac, zeby
>istniec. Por.: intel, necrosoft.

Pewnie jest jednak jedna niewielka roznica. Optimus nic nie produkuje - to
jest chamski tajwaniak. Chamski, bo podpisuje sie pod cudza praca. Intel i
Microsoft mimo wszystko wydaja kase na badania itp.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051