Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 12:09:57 MET DST

>Na szczescie istnieja filtry - nie mam sie czym chwalic, bo uwazam, ze
>zalozenie filtra to oznaka slabosci osoby, ktora to robi, ale TAK -
>przyznaje sie - jestem slaby juz mniej wiecej od ~wakacji '97 i wiem,
>ze filter na G.S. mi sie nigdy nie "wyekspiruje"...
>Innych filtrow nie mam i miec nie bede.
>
>Dzieki temu sciagam duuuuzo mniej bzdurnych postow, dzieki temu Wy
>sciagacie duzo mniej moich bzdurnych postow nt postow G.S. i koniec
>koncow dzieki temu wszystkiemu lacza nie sa tak bardzo obciazone

No fajnie, ale jak masz zalozony ten filtr ? Na nazwisko, zawartosc ;) ,
czy moze cos innego ? Zalozenie filtra na Grzesia to moze i dobry
pomysl bo 80% jego postow zawiera wiadoma tresc, ale trzeba
przyznac, ze nawet on udziela czasami sensownych odpowiedzi.

CU L8r :)
    Jacek Dabrowski
surgeon_at_box43.gnet.pl

   Dostep do internetu 56 Kbps Flex / 64 Kbps ISDN http://www.getin.pl