Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Hadar (hadar_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 10:38:55 MET DST

> Bo ... tak został skonstruowany ;)
> Ważne że wogóle zgrywa audio czysto - bez trzasków :)

Tez mialem kiedys Toshibe jest brzydki i beznadziejny, teraz mam Acera
Vuego i zrzuca mi traki z szybkoscia 3,5. Jesli ktos jest przywiazany do
atapi i zalezy mu na zrzucie trakow to mam dla niego dobra nowine jest
pewien model Teaca 24x ktory zrzuca traki z szybkoscia 15 !
Mam to gdzies spisane jak chcecie to moge poszukac...a po za tym to
niektore CD-ROM'y SCSI potrafia zrzucac z szybkoscia 20...