Odp: Drukarki - help!

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 10:20:29 MET DST

Jesli chodzi o rozdzielczosci to mysle ze nie ma - trzeba odwiedzic strone
HP.
Jedna i druga chodzi przy najlepszym wydruku na 600X600 Na swojej 690C moge
wydrukowac transparent, nie wiem jak jest na 670C Jak doliczymy cene
cartdriga Photo do 670C to otrzymamy cene nieco przewyzszajaca 690C+ ale
zblizona do niej. W ten sposob HP chce chyba w latwy sposob namowic klienta
do kupna dodatkowego zasobnika za nizsza cene calego zestawu.

pozdrawiam
M. Zadworny