Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 01:40:36 MET DST

On 2 Apr 1998 14:36:03 +0200, s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek
Oberman) wrote:

>listy Z(a)nika powoduja u mnie podwyzszenie
>sie poziomu adrenaliny i w konsekwencji
>blogi stan :))

A ja newsy czytuje w nocy przed snem - nadmiar adrenaliny nie jest w
tym momencie wskazany... ;]

>przeczytac kilku listow na tydzien sygnowanych
>przez Szyszle i o wiadomej tresci ;))

wiadomej tresci - wlasnie. Mi starczylo, ze przez kilka m-cy czytalem
_to samo_. Poczatki byly moze i smieszne, potem przyszla beznadziejna
monotonia, potem bylo jeszcze gorzej....
Na szczescie istnieja filtry - nie mam sie czym chwalic, bo uwazam, ze
zalozenie filtra to oznaka slabosci osoby, ktora to robi, ale TAK -
przyznaje sie - jestem slaby juz mniej wiecej od ~wakacji '97 i wiem,
ze filter na G.S. mi sie nigdy nie "wyekspiruje"...
Innych filtrow nie mam i miec nie bede.

Dzieki temu sciagam duuuuzo mniej bzdurnych postow, dzieki temu Wy
sciagacie duzo mniej moich bzdurnych postow nt postow G.S. i koniec
koncow dzieki temu wszystkiemu lacza nie sa tak bardzo obciazone ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl