Karta Video

Autor: Norbert Wasilewski (beciakk_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 00:41:35 MET DST

Mam pytanie do specjalistów:

Muszę zrobić film. Robię go kamerą wideo, ale potem muszę go
złożyć. chcę to zrobić na komputerze, potem z powrotem na kasetę. Z tym
ostatnim nie ma problemu, mam kartę z TV-OUT. Jaką kartę do zciągnięcia z
kasety VHS do pliku AVI, albo podobnego wybrać. Może jakiś Warszawiak
zlituje się nade mną i mi ją udostępni, żeby to zrobić.
Troche ozbudowane pytanie :-)
beciakk_at_kki.net.pl
P.S.Odpowiedzi, jeśli można proszę na priva.