Re: ZOLTRIX ZX33600 spadek predkosci

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 22:03:21 MET DST

From: Remigiusz Sagan <rs_at_mi.ikp.pl>
>(Powieœ się OK / Połšcz ponownie ANULUJ). Boże, jak to dobrze mieć
>konto u prawdziwego providera - ATM łaczy (prawie) zawsze za pierwszym
>razem.

Ta... ATM IKP. Dobija sie za pierwszym razem prawie zawsze (tel. 6270600).
Ale kurcze: czy u mnie pod winda, czy w robocie, to w 90% przypadkow po
nawiazaniu polaczenia wyskakuje "Uzgodnienie protokolow nie moze byc
uzgodnione. Sprawdz ustawienia...". A ustawienia _identyczne_ z tymi od
tepsy. Tylko DNSy sie roznia. I co ty na to?
Poza tym ta przepustowosc lacz... kurcze jak sie lacze przez ATM do
jakichkolwiek polskich serwerow, to sie normalnie _slimaczy_. Czesc w ogole
nie dziala.

Tak wiec, mimo, ze moge korzystac z konta w IKP ATM, caly czas korzystam z
0202122, narazajac sie na zerwanie polaczenia (fakt, w ATM nigdy mi nie
zrywa...).

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.