Re: Drivers for i430TX

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 21:19:09 MET DST

>Czy ktos moze mi powiedziec gdzie moge znalezc drivery do chipset-a
>i430TX tzn. do urzadzen ktore wykrywa Win95 przy uruchamianiu (PCI USB i
>PCI Bridge), gdyz nie dostalem dyskietki do mojej plyty, a na stronie
>Intela nie moge ich znalezc.

Poszukaj moze na ftp.xyz.lublin.pl/pub/xyz/drv/mb/gvc - z tego co
pamietam te driverki dzialaly z kazda plyta glowna.

>Jaki wplyw na dzialanie Wingrozy bedzie mialo zainstalowanie tych
>sterownikow.

1) Przyspieszenie pracy (dosc istotne)
2) Prawidowe rozpoznawanie calosci sprzetu
3) Mozliwosc wykorzystania np. USB
4) Wylacznie po zainstalowaniu kompletu patch do TX+drivery BM do dysku
staje sie dostepny tryb UltraDMA dysku - w przeciwnym wypadku nie mozna
go _wcale_ wykorzystac. Tak na marginesie bez patcha do plyty i driverkow
do dysku hd'k sie kreci w jakims obrzydliwym PIO-mode ;)

karpio