Re: TPSA, VAT a zysk

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 19:59:15 MET DST

From: R. Żyłła <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl>
> Dyrekcja tak sie boi utraty faktycznego monopolu, ze sie stara
> na wszelkie sposoby zadowolic klientow.

Trzymajcie moja mysz!. Jak zobaczyla ten tekst to uciekla!!
"Dyrekcja stara sie na wszelkie sposoby zadowolic klientow"
Buuhahahahahahah!!!
Uhaha!! Ale jestem zadowolony z 3.5 mln-owych rachunkow co miesiac (st.zl).
Buhahaha. Ale ja sie ciesze, ze mi zrywa polaczenia co 10 minut. Buhahahah.
Ale jestem zadowolony!!

Wiecie gdzie idzie zysk?! Wiecie gdzie te 300 mln zl, czyli 3 BILIONY st.zl
?! Na niedzialajace budki telefoniczne! Na automaty, ktorych mozna szukac
jak igly w stogu siana! A przede wszystkim na podwyzki dla tysiecy urzedasow
nudzacych sie i patrzacych tylko co gdzie ukrasc.

Swoja droga, czy te 299 MLN to nie jest kaczka dziennikarska? Przeciez za 2
miesiace taki zysk... To sie w pale nie miesci. Chyba przecinek po '2'
wcielo GW. Co o tym sadzicie?

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.