Minolta PagePro 6e - problem z drukowaniem

Autor: Konrad Gizycki (biuro_at_magikon.com.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 17:37:46 MET DST

Jest taki problem:
Zainstalowałem drukarke minolta 6e. Niestety za nic nie chce ona
drukować z Worda 97. Jedyne co da sie uzyskać na orginalnych
sterownikach to "Program wykonał nieprawidłowš operację" zarówno w
trybie PCL i GDI. Pozostale programy drukujš dobrze i bez żadnych
błędów. Jedyne co udało mi się zrobić to zainstalowałem sterownik HP 4L
na porcie minolta.pcl i wtedy da się drukować w Wordzie ale tylko
pojedyńcze strony. Jeœli da się więcej do drukowania drukarka się
zawiesza.
Czy ktoœ przebrnšł przez coœ takiego ? Zmiana sterowników na najnowsze
wersje z internetu nie pomogła.
Proszę o wszelkie sugestie.

Konrad Giżycki

biuro_at_magikon.com.pl