Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Adam Zams (EMITER_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 18:22:55 MET DST

> From: "Grzegorz Szysz\\lo" <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>

> pytanie bylo w zasadzie do mnie. ja w sklepie nie pracuje. ale moge
> przetestowac, jesli ktos mi dostarczy stosowne modele do testow
> na kilka dni. od razu wyjdzie, ktore dyski testow po prostu nie przezyja :))))
> mi sie udalo rozwalic kilka dyskow. chyba nie byly testowane u producenta,
> bo po nocnym meczeniu kopiowaniem w kolko, po prostu przestaly sie
> odzywac. najlepszy rezultat to caviar ktory padl po 6sciu godzinach :))))))
>
> ps: chcesz miec dysk wiecznie mlody ? kup caviara z 2letania gwarancja.
> [...]
Nie zrozumiales zartu ... :)

Po prostu wymienilem modele Seagate'ow ktorych oznaczenia zaczynaja
sie od ST3xxxxA a sa to bardzo szybkie dyski (trzy ostatnie
z predkoscia obrotowa 7200rpm, pozostale 5400rpm).
Andrzej myslal prawdopodobnie o dyskach z 4500rpm, ale 3-ka w ST3xxxx
okresla WYSOKOSC dysku, a nie jego parametry (np. predkosc obrotowa),
nie watpie, ze o tym doskonale wie, ale uzyl mylacego "skrotu
myslowego".
Zreszta nie sam potwierdzi albo zaprzeczy...

Pozdrowka

Adam