Re: TX a 64 mb ram

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 15:09:55 MET DST

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomości:
<3.0.3.32.19980403194516.0068e4ec_at_grendel.sylaba.poznan.pl>...
> [...]
<CIACH>

>Sprawdz plyte, ew. sprobuj zamienic DIMMy.

Zamieniałem, ale jak wyjasznisz że nie tylko mi zwolniło, co mam sprawdzić
na płycie?
Niedługo jak szef zobaczy mnie przy kompie ze śrubokrętem to dostanie
zawału...

jeśli

>Przy tej prasie mozesz zostac, aczkolwiek Twoj poprzedni mejl nie wskazywal
>na to.
>Wiem. U Toma bywam, ale nie zauwazylem artykulu opisujacego spowolnienie
>CALEGO SYSTEMU po dodaniu pamieci pow. 64MB przy TX.
>Z niezaleznoscia Toma bym nie przesadzal.

No możliwe, ale jak pisał że Intel chce go uciszyć i jak robi dym to mi się
tak wydawało...., ale jak to się mówi: TRUST NO ONE.

>Poznan. Zapraszam. Pomomo tego, ze sie mylisz stawiam obiad.

Dzięki ale....
Jeszcze nie jestem przekonany czy się mylę, napisz co może być nie tak z
płytą...

>Nie, z wyjatkiem tego, ze ZWOLNI prace systemu. To, wybacz Kolego, ale jest
>bzdura.

No dobra, to teraz ze strony teoretycznej, dlaczego ma nie zwolnić, skoro
dostęp do DIMM jest wolniejszy niż do cache?

>Dowolne: timedemo w Q, formatowanie dokumantu w Wordzie, konwersja pliku
>graficznego, etc.

Ale moje testy w Corelu i Photo są wolniejsze "na OKO", przyznaje nie
testowałem żadnym programem do testowania, może spróbować HIGHEND Winstone?
Mam tak, że jak nie obrabiam plików dużych takich, że przy 64Mb korzystają z
cache dyskowego, to trwa to dłużej przy 128 Mb na płycie Shuttle TX
(niestety, nie ASUS;-(((). Na płycie Shuttle HX - to drugi komp w pracy -
nie ma różnicy. Ale pisałeś cobym sprawdził płytę, co mogę zrobić? Może to
Windows (wrzuca najpierw do niecahcowanego obszaru?)
Jaka jest Twoja konfiguracja, gdzie nie widzisz różnic?

>OK! Przepraszam. Niestety mam taki charakter, ze na NIESCISLOSCI
>wypowiadane publicznie reaguje spontanicznie.

Co jest nieścisłością? Już mi przeszło i się nie gniewam...

>Pozdrawiam rowniez
>--
>Krzychu (K.P.)
>P.S. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac:)

Nieszkodzi....;-)), ale raz wystarczy :-P
Pozdrawiam

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław