Dziwne rzecy z kartą dźwiękową

Autor: Jan kowalski (4gotten_at_friko4.onet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 16:06:55 MET DST

Mam jakąś tajwańską podróbę SB16 opartą na układzie Ess3.
Ostatnio pożyczyłem ją kumplowi, a kiedy włożyłem zpowrotem
do komputera stwierdziłem, że przy odtwarzaniu dźwięku
16-bitowego z głośników dochodzą straszne trzaski. Po walce
ze sterownikami, Win95 itp. okazało się, że karta była
niedokładnie wsadzona w gniazdo. Czy ktoś mógłby mi to
zjawisko wytłumaczyć (dlaczego to wogóle chodziło,
Windows poprawnie wykryło urządzenie p&p, midi i dźwięk
8-bitowy były OK).
Odpowiedzi prosiłbym na rafj_at_friko3.onet.pl .