Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 15:01:37 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>glupis :) zerknij na www wdc'a albo przedzwon do ccc ;) poza tym nie
>jestem zadnych sprzedawca i nie zycze sobie by mnie tak nazywano.
>
>karpio

odpowiedz mi w takim razie na dwa proste pytania:

1.gdzie pracujesz ?
2.na czym zarabiasz ?

3.pytanie gratis. czy to determinuje twoj punkt widzenia ? (tylko szczeze:)

>ps. kazdy znik powinien przynajmniej miesiac porpacowac w serwisie,
>zobaczyc procesor pentium wlozony w podstawke w sposob "zwrot 90 stopni w
>lewo" (zebyscie widzieli te nozki ;> ), simma wlozonego odwrotnie, karte
>isa w slocie pci, plyte glowna umocowana na kawalkach gazety i tasmie
>przezroczystej do obudowy, procesor pentiumpro bez wiatraka, bo ten za
>glosno pracowal, ze juz nie wspomne o windows95 ze skasowanymi
>"smieciami" z glownego katalogu (pliki systemowe). w kazdym z w/w
>przypadkow klient zadal naprawy gwarancyjnej :>

zacytowalem troche dluzszy fragment. tylko co to ma wspolnego,
z porownaniem caviarow z quantumami ?

>ps2. podtrzymuje twierdzenie, ze obecne przepisy gwarancyjne szkodzac
>sprzedawcy, szkodza klientowi. juz kiedys o tym dyskutowalismy, mozemy
>powtorzyc ;)

tylko jaki to ma sens ? tamte argumenty jakos do mnie nie dotarly.
widocznie jestem betonowy :) (to tak slowem samokrytyki:)