Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 13:44:12 MET DST

On Sat, 04 Apr 1998 09:03:08 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:
> O pornusach i wiadomych gazetkach nie wspomne :o)
i to sie nazywa jak rzep psiego ogona :(

futszak

PS. Jak Pan jest takio madry to proponuje uzyc RZECZOWYCH argumentow,
bo jak na razie Panskie gadanie przypomina przyslowiowe piepszenie
kotka za pomaca mlotka :(
...o jakichs malych ktokach nie wspominam bo to nie przypial ni
przylatal do niczego :(

futszak