Re: volty a blokada proca

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 19:15:56 MET DST

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie da sie. Nie chce mi sie w kolko powtarzac, ze _BLOKOWANEGO_ 166mmx
>mozna puscic maksymalnie na 250 i ani megaherca wiecej. Jesli ktos
>twierdzi,ze nie dziala, to niech sie pochwali plyta... A jesli moze
>wiecej, to niech sobie da spokoj z single voltage, bo nie ma blokady ;-)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ by B.K.
>Chektor
>P.S. Zeby nie bylo niedomowien - u mnie od miesiaca biega na 3x83.

No, kolego Wicie Witerski, starczy tych przykładów, teraz twoja kolej,
brak odpowiedzi na tego posta będzie wskazywał że nie coś poszło
nie tak....., ale trzymam kciuki!

Pozdrawiam

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław