Re: !DYSKI UDMA 7200 obr/min ??

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 10:43:12 MET DST

Milo napisal (-a) :

> Glowice GMR to mialy juz dyski serii DAQA...
> --
> Jasiek

Zartujesz prawda?! Prawda. Nie wiem skad masz te super wiadomosci, polecam
wczytanie sie w strone IBMa poswiecona dyskom twardym (www.storage.ibm.com).
Nikt nie ma glowic GMR oprocz IBMa (IBM tylko w najnowszych dyskach), nikt
poza nim nie ma nawet poprzedniej genracji glowic MR czyli MRXow.

Piotrek