Odp: HDD Caviar i Quantum

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 08:04:35 MET DST

>no i jestes w bledzie :) tez sprawdzalem najpierw za pomoca sysinfo,
>a potem przez kopiowanie drobnicy za pomoca nortona komandera, bez
>stosowania smartdrive, pod zwyklym dosem. mimo zachowania tej samej
>kolejnosci wszystkich operacji (zakladanie partycji, wgrywanie plikow
>z cdromu), niestety caviary nie popisaly sie zbyt szybkim czasem dzialania.
>
>sysinfo czesto pokazywal mi, ze gorsze w dzialaniu dyski sa lepsze w
testach.
>dla sysinfo najbardziej znaczacym parametrem jest transfer dysku, co
niestety
> [...]

Sadze ze Caviary to jedne z szybszych dyskow. Jednak jezeli chodzi o ich
trwalosc to jest wiele do zyczenia. Osobiscie pracuje tylko na segatach jak
na razie mam w kompie stara 5-letnia 200-setke i nigdy nie mialem z nia
problemow. W nowych Caviarach dochodzilo do tego ze po 3 misiacach pracy
pojawialy sie bad sectory - tak mowili serwisanci - chyba to nie bajka bo
wiekszosc sprzedawcow nie chce dawac gwarancji na WD wieksze niz 1 rok.
Sadze ze cos w tym jest!

pozdrawiam
czesc
m.z.