Re: Czy koncentryk 75 omowy bedzie dobry do podlaczenia sieci

Autor: Mikrobi (mikrut_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 20:55:17 MET DST

Jacek Skaznik wrote:

> Oczywiscie ze NIE BEDZIE DOBRY... nie bedzie dopasowania linii...
> a dalej tlumaczyc mi sie nie chce :)
>
> pyth0n

Istnieje pewne rozwiązanie, może trochę kosztowne, ale zawsze, zwłaszcza
dla kogoś kto ma już istniejącą instalację 75 ohmową. Nie ma się co
śmiać... np. sprzęt serii IBM 3270 chodzi na takim właśnie kablu.
A więc do rzeczy:
Należy kupic baluny, np BNC 75ohm - BNC 58ohm. Pozwala toto wykorzystać
istniejące kabelki do podłączenia 10Base-T. Z punktu widzenia
ekonomicznego to rozwiązanie to raczej samobójstwo, para balunów kosztuje
ok. 200 zł, ale samo w sobie istnieje.

--
c.u.
====