Re: US Robotix - automat...

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 21:04:44 MET DST

> Co to za model US Robotix Mesage + (or something like that)
> Czy ma możliwość odbierania FAX'ów bez włączonego pceta.
> ?????????? Ktoś mi chce wmówić, że działa jako automatyczna sekretarka -
> głosowa ?????????
> Model w cenie koło 15 baniek

wygląd zewnętrzny podobny do poprzednich modeli USpotrstera. w środku
podobno ma 2MB pamieci do zapisywania w nich nadchodzących faxów, przy
czym może pracować (odbierać faxy) przy wyłączonym komputerze.
jest już z_upgradowany do 56kbbs.
a z ceną tochyba Ci się coś pochrzaniło. ten modem koszuje coś ~~700PLN.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl