HELP!!!!!!!!!!

Autor: Mateusz Szady (mszady_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 21:37:31 MET DST

Coś mi się spiepszyło, i mam cały ekran na żółto, z tym, że OSD wyświetla na
biało.
Kiedyś mi coś jakby pstryknęło w środku compa i się obraz na monitorze lekko
zachwiał, ale potem pracował ok., aż tu nagle kiedyś wszystkie barwy
zmieniły się tak, jakbyś żółty filter założył
Mam monitor 17" CTX 1785XE
    k. graficzna S3Virge 2MB
Proszę o pomoc, bo mojemu serwisowi nie dowierzam, a mam jeszcze cały sprzęt
na gwarancji.

Proszę pomóżcie, co to może być za świństwo!?

Pozdrawiam z zatrutych Katowic
Szadok
mszady_at_kki.net.pl