Re: Corel 3

Autor: Wojt (wojteks_at_termit.art.olsztyn.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 20:17:14 MET DST

Corel 3.0 nie instaluje się na dyskach twardych
o pojemności powyżej 512 Mb. Można temu zaradzić
przez ściągnięcie z Internetu nakładki poprawiającej
ten feler (jest taka, ale niestety narazie nie wiem gdzie ją można znaleźć).
Jest jeszcze jeden sposób. Można zainstalować Corela na małym dysku np. pod
Win 3.1, a potem skopiować cały katalog z Corelem na dysk docelowy z
systemem 95 i dokonać zmiany w pliku win.ini, tj. dopisać sekcję:
[CorelDraw]
CorelDrawDir=C:\Corel
(teraz nie pamietam, czy to dokładnie
tak, ale jeżeli uruchomimy coreldrw.exe, to system sam powiadomi czego mu
brakuje)

Powodzenia: -Wojt.

<6fctg6$f2e$3_at_flis.man.torun.pl>...