Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:50:34 MET DST

[ciach]
[ciach]
>Gdybym naprawde chcial bluzgnac, to nie byloby
>'*...' tylko cale slowo. A tak to moze byc *zajety monopolista* panie
>HeŽSk i nie mozesz mi kolego nic konkretnego zarzucic.

Dobrze, dobrze... już my wiemy jakim monopolistą jest TP SA... :)))

A tak na serio, to nie wiem dlaczego się zbulwersowałeś.
Wg mnie nie powinieneś cytować tego listu, bo w tej sytuacji nic takiego się
nie stało..

Zalecam podchodzenie do życia z większym dystansem oraz minimalnie więcej
wyrozumiałości (tyczy się to obu stron sporu).

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>