Odp: Zgrywanie z CD - raz da, raz nie

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 23:57:23 MET DST

>Mam taki problem
>Mialem zainstalowany Win (nie OSR) i moglem sobie spokojnie zgrywac muzyke
>na CD (za pomoca, np.WInDac, WinonCD, a nawet DAC for MS-DOs !!!!)
>Teraz po zainstalowaniu WIn OSR 2.1 (numer wersji podaje za PC World 4/98)
>mam problem. Otoz po okolo 1 minucie (lub czasami po 1.5 min) wav zaczyna
>szalec - tak jakby utwory sie na siebie nakladaly.
>To samo dzieje sie, gdy uzywam WSZYSTKICH powyzszych programow.
W opisie do programu Audiograber , którego notabene używam, jest napisane
że sterownik :
System/Scsi1hlp.vxd w OSR2 jest skopany i nie pozwala wykorzystać niektórch
możliwości CDROMu polecają aby dla poprawnego działania przekopiować go ze
starszych win95.
Sprawdziłem i u mnie ze sterownikiem od starszych Win95 działa nareszcie
poprawnie a z nowym wprowadza duże zakłucenia w pliku wav.Audiograber jako
jedyny z bardzo wielu graberów jest w stanie zgrywać poprawnie z mojego CD
(Acer x16).
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====