Re: co lepsze: CHAINTECH 5TDM 2 czy ABIT TX 5?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 19:50:50 MET DST

jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) napisał(a):

> To znaczy, że można sobie na stałe ustawić 83 * 1.025, tak? Całkiem,
> czałkiem... Ale Chaintech tez nie jest zly, kupilem niedawno i jestem

???
Skąd to wykombinowałeś ???
W Abitach można ustawić 66 lub "turbo mode" - 68.

> zadowolony. Bootowanie tez ma ze wszystkiego, co sobie wymyslisz, soft
> on/off nie wiem, ale to chyba jednak nie jest full ATX. Ta płyta ma
> ATX-style power-supply i ma tez troche inaczej bebechy porozmieszczane
> (przez to musialem wysunac FDD o jakies 3cm z obudowy, buuu), ale tak
> naprawde to ja sie na ATX wcale nie znam, wiec moze niech inni sie
> wypowiedza.
> Obsluguje 50,55,60,66,68 (? ale u mnie nie widze roznicy miedzy 66 a
> 68), 75, 83. Mnoznik do x4.

Czyli takie samo 68 ,jak w Abicie ...

> Jezeli chodzi o cene, to jak jest teraz, dokladnie nie wiem, ale ja
> kupilem w NTT Systems za 315 + VAT. Znamienne, iz na gieldzie chca
> 480...

Fakt źe podejrzanie tanio, może jakiś odrzut ;)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )