Re: Nowy CPUERROR.EXE

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 19:38:32 MET DST

In pl.comp.programming Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:

> Misiaczku popracuj nad tym swoim dziełem bo nie chodzi na NT.
> Podpowiedź: NT blokują bezpośredni dostęp do dysku.
> Podpowiedź 2: Virus Warning w biosie też będzie blokować.
Nie tylko na NT nie będzie to działać. Pod Linuxem także, jeśli się to
odpali z poziomu usera, ponieważ :
1. Linux nie rozumie kodu programu pisanego pod DOS (ma specyficzny
format plików wykonywalnych)
2. Nawet jak się uruchomi DOSEMU, to nie ma bezpośredniego dostępu do
dysku, gdyż jest blokowany, podobnie jak w NT.
Dlatego taki wirusik jest tylko dobry dla ludzi korzystających z MSDOS
lub Win95.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2