Re: FDD nie odswieza !!!

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 17:16:35 MET DST

Pawel B. <bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl> wrote:
> Witam i pytam.
> Mam problemy z napedem dyskietek w 486 PCI plyta UMC. Nie chce odswiezac napedu.
> Tzn. wkladam pierwsza dyskietke - jest OK. Wkladam nastepna a on uparcie pokazuje, ze
> na tej drugiej jest to samo. Nie pomaga zmiana okna itp. Co jescze smieszniejsze, potrafi
> przy wyjetej dyskietce zedytowac kawalek zbioru z tej dyskietki...
> Tak na oko to wylaczanie smatrdrivow itp nic nie zmienia.
> Moze ktos ma pomysl co z tym zrobic?
> Pawel B

DOS zostal tak bezsensownie zrobiony , ze raportuje o zmianie dysku
dopiero jak wlozysz drugi . Ale jesli nie wykrywa zmiany to mozna
na 99% przyjac ze wina jest po stronie sprzetu , sproboj poruszac kablami
potrząść troche stacją dyskietek ;-) jak nie pomoze to stacja do kosza .

--
Pulapa Krzysztof   ,  Politechnika Krakowska
  E-mail:   jimi_at_irc.pl , jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl