Re: poprawa ostrosci obrazu

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 16:42:49 MET DST

Paweł Paroń napisał(a) w wiadomości: ...
>Stary, oprócz potencjometrów "focus" i "jasność" pokręciłem _kilkanaście_
>innych, parę cewek, pierścienie na kineskopie i poodklejałem takie małe
>magnesy na plastikowych paskach. Nikomu nie radzę ;)

Uuuuu.. kolega to ma chyba cos z masochisty? ;)))
Pamietam, ze jakis czas temu gdy kupilem nowy monitor 15" postanowilem
poprawic mu zbieznosc kolorow i ostrosc. Plombe zerwalem oczywiscie
tego samego dnia. Po ruszeniu pierscieni na kineskopie siedzialem potem
2 godziny non stop probujac przywrocic poprzedni stan ;)
Na szczescie doszedlem do wprawy i ustawilem nawet lepiej niz bylo.

Teraz bezposrednio z Mystique'a mam obraz-zylete!!

PS.
Niestety mam rowniez 3Dfx'a i po przepuszczeniu sygnalu przez niego
cala zabawa z poprawianiem ostrosci wziela w leb. Pozwieralem na nim
cewki wyjsciowe, ale i tak to nie to co sygnal z golej karty 2D.
Po przerobce w 3Dfx'ie jest lepiej, ale nie tak jak z golej 2D :(

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower