Re: Gotuje mi sie Cyrix

Autor: dziadek (michalf_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:27:03 MET DST

> Zamienilem ostatnio K5 PR100 na IBM 6x86 P166+ i dostalem do niego
> wentylator.
> Niestety, mimo ze wiatrak robi w moim rzechu istne tornado (nie mowiac
> juz o tym jakie dzwieki z siebie wydaje),
> to po kilku godzinach procek mi sie zaczyna smazyc, a potem sie
> wiesza....
> Wiekszych wentylatorow juz nie ma!!!
> Facet z serwisu mowil, zeby radiator jakos polaczyc z metalowymi
> czesciami obydowy, coby oddawal cieplo..

FAcet z serwisu jest glupi nie wie co to pasta przewodzaca cieplio , na mac
cirlixa 166 z mormalnym wentylatorem i radiatorem ale pasty mam tyle
malozeonej ze mogl bym sie w niej kompac :-))))

Heh. :(
Wez oddaj mu ten procesor tak bedzie dla ciebie i kompa najlepiej.
TO tez jest wyjscie

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

  TELNET IN PEACE ...
___