Re: TEAC x24 lub x32

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 13:40:25 MET DST

On Tue, 31 Mar 1998 22:44:47 GMT, hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl
(Adam Hetmanski) wrote:

>A może jednak Twój CD-k nie jest posiada trybu multi-read,
>czyli co za tym idzie trybu zapisu pakietowego UDF?

Wszystko co stalo napisane, wymienilem :-). Fakt, nie uzyli
terminu "multi-read".
Moze chodzi o to, ze w intencji tworcow tego napedu i autorow
instrukcji bylo, ze jego sprawnosc optyczna jest na tyle duza,
ze widzi CDRW, czego nie potrafia inne modele. A to, ze przy
okazji nie czyta wszystkich trybow, to inna sprawa :-(.

Nagrywanie pakietowe jest bardzo mile dla uzytkownika,
niemniej z opisanych powodow wolalem zrezygnowac
z tego trybu (i DirectCD). Mysle, ze tryb multisession
w Easy-CD Pro da mi w efekcie to samo (czyli dogrywanie
do pelnej pojemnosci plytki) bez naduzywania nagrywarki.
Zastrzegam sie, ze pisze to tylko na podstawie doslownego
rozumienia terminu "multisession" a nie na praktyce, gdyz
nagralem dopiero jedna sesje :-).

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA