Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 12:03:14 MET DST

On Fri, 03 Apr 1998 00:06:00 GMT, tomahalk_at_kki.net.pl (Halk) wrote:
>Taki przyjemny tekscik dostalem na priva od kolegi He®Sk'a. I co Wy na
>to? Czy ktos jeszcze zostal urazony?
Jesli chodzi o HeSk to jak sie tylko pojawilem na news-ach to zostalem
przywitany przez tego samego goscia podobna wiazanka i tez na priv-a
wiec tutaj to dla mnie zadna nowosc :(
Z drugiej strony uwazam, ze zachowales sie po chamsku cytujac prywatna
korespondencje jaka by ona nie byla bo takich rzeczy sie nie robi :(
>Zeby wszystko bylo jasne. Tak sie
>sklada, ze jestem przeciwnikiem publicznego bluzgania. Po prostu
>chcialem dac silny wyraz mojemu oburzeniu po zapoznaniu sie z kosztami
>Internetu za marzec.
To Ciebie popieram, bo mam podobne problemy z tpsa i jej ZLODZIEJSKIMI
stawkami.
>He®Sk i nie mozesz mi kolego nic konkretnego zarzucic.
>Robote to ja mam kolego He®Sk i do niczego sie nie musze brac.
I calkiem slusznie, a jak ktos pracuje to jeszcze bardziej sie oburza
na monopolistyczne praktyki telekomuny :(
>Z pewnoscia do takich naleza monopolistyczne
>praktyki telekomunikacji polskiej S.A. (celowo malymi literami).
Pisz lepiej tELEKOMUNIKACJI pOLSKIEJ sA :)))
>Dodam jeszcze tylko, ze gosc ze Stanow, z ktorym sie kontaktuje,
>Polak, czasem przez tydzien nie schodzi z linii po ktorej siedzi na
>interku, bo mu sie bardziej oplaca. Do telefonu ma druga linie.
Jego los jest zagrozony, bo amerykanskie telkomy pozazdroscili
zlodziejskim z reszty swiata i tez niosza sie z zamiarem wsprowadzenie
taryfikacji :(
>Ciekaw jestem opinii innych internautow na zaistniala sytuacje.
>Acha, publikowanie privow nieetyczne? Uwazam, ze to wyjatkowa
>sytuacja. Poza tym nie ma w nim zadnych poufnych informacji.
Nie ma tutaj wyjatkow, bo od tego sie zaczyna :(

futszak